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世界初のラグジュアリー・モデスト・ファッションのオンラインショップが2017年国際女性デーに発足 – 共同通信PRワイヤー (プレスリリース)

世界初のラグジュアリー・モデスト・ファッションのオンラインショップが2017年国際女性デーに発足

AsiaNet 67718(0344)

【ロンドン2017年3月8日PR Newswire=共同通信JBN】世界初のラグジュアリー・モデスト・ファッションのオンラインショップ「The Modist」(http://www.themodist.com )が3月8日、発足した。100カ国以上に向けて出荷するこのショップは、現代的でファッショナブルで、しかも上品で控えめなスタイルを表現するような装いを求める女性たちを対象にしている。The Modistは、個人的な服装の選択肢がすべての年齢、信仰、文化、民族にまたがる女性たちのための周到に厳選されたハイファッション・プラットフォームを提供する。

最高経営責任者(CEO)で創設者のギスラン・グエネス氏によって着想されたThe Modistは、個人的スタイルのコンテクストを尊重しながら、季節に合ったラグジュアリーなファッションの選択肢を求める同じ志の女性たちのためのショップを提供する。

The Modistは、Marni、Alberta Ferretti、Christopher Kane、Mary Katrantzouなど75以上の世界の主要な既製服およびアクセサリー・ブランドの選りすぐりの製品で、デザイナーがPF17のために認めたものを発売する。厳選されたコンテンツとコマース(商取引)を結合したThe Modistの付随の雑誌「The Mod」は、購入可能なコンテンツ、季節ごとのフィーチャー、スタイルの案内、動画セグメント、舞台裏の抜粋やプロファイル、インタビューを提供する。このプラットフォームにはまた、個人的なスタイリング、ショッピングの秘訣、社内スタジオ、年中無休態勢の個人的コンシェルジュが含まれており、これらすべてはグローバルなロジスティクス提携関係を有する企業レベルのEコマース(電子商取引)プラットフォーム上に構築されている。

グエネスCEOは「われわれの使命は、さまざまな背景、文化、ライフスタイルの違いにもかかわらず、女性の選択の自由を強化し、世界中の女性がいかに似ているかを認識する強い目的意識を醸成することである。これは現在に通じる重要な話題でもある。われわれは先入観を打破し、ファッショナブルで現代的で控えめな女性を活気付け、情報を提供し、称賛するコミュニティーと対話を構築することを目指している」と指摘した。

最高執行責任者(COO)のリサ・ブリジット氏は「モデスト・ファッション分野の市場潜在力は膨大で、2019年までに4840億ドルに達すると予測されている。われわれの目標は、われわれが認識し、歓迎する世界のラグジュアリーでモデストな消費者に対し、ワンストップで没入型のコンテンツとショッピング・デスティネーション(ストア)を提供することである」と付け加えた。

ロンドンとドバイにオフィスを構えるThe Modistのチームは、グエネス、ブリジット両氏に加え、購買・ファッション・ディレクターのサシャ・サロキン、クリエーティブ・ディレクターのサリー・マシューズ、PR・マーケティング・ディレクターのディマ・アヤドの各氏ら国際ビジネス、ファッション業界のスペシャリストで構成されている。

経歴、画像、ブランド映像または追加情報はKCD Londonにコンタクトを。

ソース:The Modist

The First Global Online Destination for Luxury Modest Fashion Launches on International Women’s Day 8th March 2017

PR67718

LONDON, Mar. 8, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ —

     The Modist (http://www.themodist.com), the first global online destination
for luxury modest fashion, launches 8th March, 2017.  Shipping to over 100
countries, it is dedicated to women who dress to express their style in a
contemporary, fashionable yet modest manner.  The offering provides a
meticulously curated, high fashion platform for women whose personal dressing
choices span all ages, faiths, cultures and ethnicities.

    Conceived by Ghizlan Guenez, CEO and Founder, The Modist provides a
destination for like-minded women who want in-season, luxury fashion choices
while respecting the context of their personal style.

    The Modist launches with a selection of over 75 of the world’s leading
ready-to-wear and accessories brands including Marni, Alberta Ferretti,
Christopher Kane and Mary Katrantzou amongst others with further designers
confirmed for PF17.  Combining  curated content and commerce, The Modist’s
accompanying magazine, “The Mod” will provide shoppable content, seasonal
features, styling guidance, moving image segments, behind the scenes excerpts
as well as profiles and interviews. The platform will also include personal
styling and shopping tips, an in-house studio and a 24/7 personal concierge all
built on an enterprise level e-commerce platform with global logistics
partnerships.

    “Our mission is to build a strong sense of purpose to empower a woman’s
freedom of choice and to acknowledge how similar women across the world are,
despite our diverse backgrounds, cultures and lifestyles –  a relevant
conversation at this time,” notes Guenez.  “We aim to break down pre-conceived
notions while building a community and dialogue that invigorates, informs and
celebrates the fashionable, modern, modest woman.”

    Lisa Bridgett, Chief Operating Officer, adds, “The market potential within
the modest fashion segment is vast and projected to reach a value of $484
billion by 2019.  Our goal is to provide a one-stop, immersive content and
shopping destination for the global luxury modest consumer whom we know and
herald.”

    With offices in London and Dubai, The Modist team comprises, in addition to
Guenez and Bridgett, international business and fashion industry specialists
including Sasha Sarokin, Buying and Fashion Director; Sally Matthews, Creative
Director and Dima Ayad, PR and Marketing Director.

    Please contact KCD London for biographies, imagery, brand film and/or
additional information.

SOURCE: The Modist




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